mykmu.net

Thursday 20 September 2012

BILA NAJIB RAZAK WAHARAMUN, BILA KENA KAT ANWAR DAN NURUL IZZAH WAHALALUN....


1. Aidilfitri yang lalu puak-puak pemuja Pakatan Rakyat gegak-gempita bersorak apabila mendapat tahu PM Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak menari di rumah terbuka aidilfitri. Menari bukan dengan sapa pun, beliau menari dengan mahram beliau Datin Seri Rosmah Mansor. MH tak nampak tang mana salahnya kalau sekiranya PM menari isteri beliau. Mungkin puak-puak pakatan rakyat ini begitu teruja untuk membuat fitnah. 

2. MH nak tanya kepada puak-puak taksub pakatan rakyat ni.. Macam mana pulak Nurul Izzah yang menari dengan Tian Chua di Malaysia Timur suatu masa dahulu?? Cuba tolong habaq mai sat....

Tak caya nii dia... Nurul Izzah dok bergencok dengan Tian Chua. Suami dia tak marah ker? Dayus punya suami...


Nurul gencok lagi...

3. MH juga nak bertanya kepada puak-puak pakatan rakyat yang arif... macam pulak kes Anwar Ibrahim yang juga bergencok dengan bukan mahram beliau?? 

Anwar Ibahim tengah syok bergencok dengan anak tokey china. Masa ni Anwar masih jadi TPM lagi...

Yang ni pulak.... hahahahaha 

4. Kesimpulannya untuk puak-puak pakatan rakyat... bila PM menari dengan isteri adalah waharamun sebab dia Perdana Menteri Malaysia dari BN.... Bila Nurul menari dengan Tian Chua dan Anwar Ibrahim menari dengan anak dara tokey china wahalalun sebab depa maksum dek kerana hangpa pakatan rakyat.

Allahhuakbar..... fikir-fikirkanlahh....


No comments:

Post a Comment