mykmu.net

Sunday 3 March 2013

TAWARAN KHAS KEPADA PESERTA BERSIH DAN HIMPUNAN RAKYAT UNTUK BERJIHAD MENENTANG PENCEROBOH NEGARA DI SABAH







1. Tawaran khas ini adalah dibuka dan dipelawa peserta Himpunan BERSIH dan peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat untuk berjihad di Lahad Datu, Semporna dan kawasan yang diceroboh oleh Penceroboh Sulu. Tatkala masa Himpunan BERSIH dulu selalu berkata untuk berjihad.

2. Negara sedang memerlukan pejuang-pejuang untuk menetang pencerobohan ini. Pejuang-pejuang peserta Himpunan BERSIH dan peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat boleh membawa anak isteri sekeluarga untuk menaikan semangat. Ini juga membolehkan anda dan juga keluarga anda berjuang untuk agama bangsa dan negara. 

3. Peluang ini hanya terbuka sekali sahaja untuk sementara ini memandangkan negara sedang menghadapi konflik.

4. Bangunlah para pejuang Himpunan BERSIH dan peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat, inilah masanya untuk menunjukan kejantanan anda. Selalunya dengan PDRM sahaja anda nak bertempur. Inilah peluang, inilah saat dan ketikanya untuk berjuang dan berjihad. 

5. Kami percaya dengan pengalaman tuan-tuan dan puan-puan seta anak-anak kecil bertempur dengan PDRM dalam Himpunan BERSIH 1,2,3 dan Himpuanan Kebangkitan Rakyat baru-baru ini memberikan kelebihan kepada  tuan-tuan dan puan-puan seta anak-anak kecil. Tunjukanlah muka bengis anda kepada penceroboh-penceroboh sulu ini. Serta jangan lupa jeritkan kepada penceroboh ini "PENCEROBOH BABI" "PENCEROBOH ANJING" dan bermacam-macam kata nista lagi. 

Kami percaya pengalaman para pejuang Himpunan BERSIH dan peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat mampu meleburkan penceroboh sulu



6. Kami dengan berbesar hati menjemput para pejuang Himpunan BERSIH dan peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat ke kawasan konflik di Sabah untuk menyertai Pasukan Bersama PDRM dan ATM. Jangan lepaskan peluang ini. JUMPA ANDA DISANA YA para pejuang Himpunan BERSIH dan peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat. 

7. Kami percaya anda mampu menjadi rakyat contoh kepada rakyat Malaysia yang lain yang asyik berpolitik sahaja 


p/s Jangan biarkan hanya PDRM dan ATM sahaja yang mempertahan negara Malaysia. Kita sebagai rakyat juga wajib berjuang menentang pencerobohan ini. 

No comments:

Post a Comment